Rengøring | Flytterengøring | Prisberegn og bestil

RENGØRING

Flytterengøring

RENGØRING
Flytterengøring 

Skrappe regler!

Der er i dag meget skrappe krav til, hvordan man skal overlevere sin bolig i forbindelse med fraflytning – og dermed også, hvordan flytterengøringen skal udføres.

Det er derfor vigtigt, at det ikke bare er dig selv, som er tilfreds med slutrengøring. Din udlejer skal også være tilfreds. Overordnet set skal der være rent og pænt, men i hvor høj en grad er forskelligt fra udlejer til udlejer. Én ting er dog sikkert – når du vælger at benytte et rengøringsfirma til flytterengøring, er du på den sikre side.

Vi har stor erfaring med flytterengøring, og vi ved derfor, hvilke krav der bliver stillet af både udlejere og boligforeninger. Af samme årsag anvender vi altid en specifik tjekliste, som indeholder alt det, der bliver lagt vægt på, når rengøringen skal gennemgås. Det er din sikkerhed for en problemfri overdragelse af lejemålet.

Vi arbejder altid ud fra målbare kvalitets standarder. Vi benytter altid en specifik tjekliste, som indeholder alt det, der bliver lagt vægt på, når rengøringen skal gennemgås. Det er din sikkerhed for  perfekt  rengøring – hver gang!

Rengøring flytterengøring, villa, rækkehus

Rengøring flytterengøring, villa, rækkehus

SÅDAN BESTILLES 
FLYTTERENGØRING

Du kan bestille på to måder. Hvilken der er bedst afhænger af opgavens størrelse og karakter:

Mindre opgaver
Bestil de timer du har brug for. Perfekt når boligen er i normal stand, du følger vores tjekliste, og der ikke er ekstraordinære krav.

Større opgaver
Store eller krævende flytterengøringer – hvor der er meget snavs, særlige materialer, ekstra rum, misligholdelse eller krav fra udlejer/boligforening. Her kræves ekstra tid og et fast tilbud. Vi mødes til et online møde hvor opgaven gennemgås og du modtager dit tilbud med det samme. God løsning hvis udlejer stiller høje krav, eller der er meget at gøre.

Punkter der afgør, om timer eller fast tilbud er den smartest løsning for dig:

Boligens stand
Er boligen almindeligt vedligeholdt, eller er der meget kalk, fedt, støv, snavs, nikotin eller oversete områder? Jo mere der er at gøre rent, desto mere tid tager opgaven.

Opgavens omfang
Skal alle skabe gøres rene indvendigt, skal køkken og bad afkalkes helt, skal ovn og emhætte have en grundig rengøring, og hvor mange rum er der? Flytterengøring kan være alt fra let slutrengøring til fuldt gennemgangs-niveau.

Krav fra udlejer/boligforening
Nogle udlejere er fleksible, andre kræver hotelstandard og tjekker alt i detaljer. Strenge krav betyder typisk ekstra tid — især til afkalkning, inventar og skabe.

Skal affald bortskaffes?
Hvis der står ting tilbage i skabe, kælder eller skuffer, eller hvis du ønsker at gamle ting smides ud, skal der medregnes tid til sortering og bortskaffelse.

Er boligen tom eller stadig beboet?
En helt tom bolig er hurtigere at rengøre. Er der møbler, flyttekasser, køkkenting eller rod tilbage, tager det længere tid at komme rundt overalt.

Materialer og overflader
Nogle køkkener, badeværelser og gulve kræver særlig skånsom rengøring eller ekstra afkalkning, hvilket naturligt tager længere tid.

Er der særlige forhold?
Fx mug, kælder, meget kalk, kæledyr, rygerbolig, mange vinduer eller store glaspartier.

★ ALTID BASIS ★

Det her udføres altid ved en almindelig flytterengøring på timebasis.

  • Gulve: Grundig støvsugning og gulvvask i alle tilgængelige rum.
  • Overflader: Aftørring af alle vandrette flader, hylder, vindueskarme og lister.
  • Køkken: Aftørring af ydre flader, bordplade, komfur, greb og synlige overflader.
  • Badeværelse: Rengøring af toilet, håndvask, spejl og bruseområde.
  • Skabe & skuffer: Udvendig aftørring af låger og håndtag.
  • Affald: Alle skraldespande tømmes.
  • Afslutning: Der luftes ud, så boligen fremstår ren og frisk.

Kort sagt: En grundig, solid flytterengøring, der tager det vigtigste — men uden den store total-gennemgang, som kræver et fast tilbud.

★ SÆRLIGE FORHOLD ★

Dette udføres hvis relevant — afhænger af boligens stand og krav fra udlejer.

  • Husdyr i boligen: Dyrehår eller lugt kan kræve lidt ekstra tid.
  • Store vinduespartier: Meget glas eller høje vinduer tager længere tid.
  • Materialer og overflader: Særlige køkkener, badeværelser og gulve kan kræve skånsom rengøring.
  • Efterladte ting: Ting i skabe eller rum kræver sortering og bortskaffelse.

Vi tilpasser indsatsen efter boligens stand, materialer og udlejers krav — og informerer, hvis noget kræver ekstra tid eller tilbud..

3 nemme trin

Bestil rengøring
Tre nemme trin

1. Hvor skal service udføres? Indtast postnr for at se om service tilbydes i dit område. 2. Indtast dine valg Brug vores automatiske beregner til at indtaste dine valg 3. Vælg din hjælper Vælg frit blandt de hjælpere som tilbyder opgaven i dit område.
3 nemme trin
  • Se pris med det samme.
  • 100% kvalitetsgaranti.
  • Betal først når service er udført.


walkie turtle
direkte kontakt Din helper kontakter dig direkte
walkie turtle Du får samme helper hver gang
walkie turtle Direkte dialog – ingen mellemled

Vi finder lokale hjælpere...
Mød vores {{ total }}
Hjælpere
Sorter Sorter
Helper Image
{{ helper.username }}

BEKLAGER

Ingen test hjælpere i dette postnr!

billig tilbud lokal service
logo turteltask
  • Se pris med det samme.
  • 100% kvalitetsgaranti.
  • Betal først når service er udført.
OM KONTAKT FAQ

Bliv del af teamet
Vi søger i hele Danmark!
ledige jobs

  • 100% danskejet.
  • Miljøansvarlig virksomhed.
  • Social ansvarlig virksomhed.
TURTLETASK
Del af Servicehelper Gruppen